Marc Weber
Zelfconsumptie daar gaat het om draaien de komende periode. Dus ben blij dat ik de stap heb genomen om volledige All-Electric te gaan. Dus verhogen van eigen opwek maar dan ook maximaliseren van eigen consumptie. In het voorjaar van 2025 een All-Electric Warmtepomp geinstalleerd en besloten om alle dakvlakken (ja ook op Noord) te voorzien […]
Lees meer